吃、喝、玩、樂 @ Six Senses Laamu Part 2

看到新生命的誕生


出發前响IG知道酒店有海龜準備出世,當然有問過酒店大約幾時會出生,酒店都唔會有肯定答案但都有透露會有好大機會見到。都明白到同天氣有關而非人力可控制嘅事只能自求多褔!

呢個機會真係唔係咁容易遇到,有咁嘅機會當然唔會放過啦。一到步就同GEM報名(酒店有個通報服務),但係都有啲唔放心再到Reception報多次名,其中有一欄係要選擇時間嘅,如果出生時間响晚上10點後直到天光都唔會通知(時間唔太肯定);而另一欄係任何時間都通知客人。我哋當然係選擇後者啦!

零晨4點電話响起...係喇!係喇!...一定係喇!老公收線後第一時間跳起話我知响86號沙灘屋,仲有15分鐘就會開閘放...出發!


由#22Water Villa去#86沙灘屋路程都幾遠,加上太心急嘅關係一路上覺得個心好似要跳出嚟咁,去到發覺有好多人都响度等緊,經過一輪簡介後大家都靜心等待。
我哋唔可以直接用光照射,酒店職員會派發紅布比大家遮住燈光,同時紅色光會為海龜帶領方向嘅作用。

黃昏海釣
一早就鎖定要出海釣魚,一直都諗緊日釣定黃昏但係直到最後都係選擇咗黃昏海釣,呢個活動兩個半鐘,收費@USD 125++(HKD975),另一個係四個鐘釣早魚,由6點半到10點半,收費@USD200++(HKD1560)因為成個行程只係兩個半鐘,對於一個唔喜歡釣魚嘅男人係一個能接受嘅活動。
鰭魚
老虎班 (不過呢條係受保護品種,影完相就放生喇)

我哋只係要條鰭魚,因為好大條可以一半烤、一半炸(加工費全免),唔好以為免費就會求其,我哋選擇咗一個跟飯另一個跟菜,仲有其他選擇不過唔記得咗😛
條魚相當味美就連唔食魚嘅男人都食得津津有味!就係因為咁大份,我哋個午餐無點其他嘢(又一次提起心痛事😭)











睇住一隻隻海龜游入大海真係好感動,個巢有67隻海龜出咗世,但係睇咗個幾鐘都只係見到十幾隻游落海,其餘幾十隻好似仲未瞓醒,好多客人見到再無動靜就離開,我哋就問過話會等天光睇下會唔會再有海龜醒咗會落水(未醒果啲就會先收起等黃昏先再放,因為清晨同黃昏會令佢哋嘅存活機會增加),所以我哋就好堅持咁等落去。由二、三十人到只係淨番5個(當中包括我哋兩個),好彩皇天不負有心人,比我哋等到再有海龜起動。


Six Senses Laamu對環境嘅保育一啲都唔馬虎,每晚都會有職員巡視海龜登陸產卵,如有發現就會安排職員輪流檢查及記錄海龜蛋情況,就算小海龜存活率少於百份之一,但佢哋都會盡心盡力去保育。👍












當夢想變成真 @SixSensesLaamu
吃、喝、玩、樂 @ Six Senses Laamu Part 5

🌻喜歡請比👍Like👍

🌻歡迎各位分享、讚好及訂閱【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言