吃、喝、玩、樂 @ Six Senses Laamu Part I

一個錯誤的誕生


經過今次之後再有人問我去馬爾代夫應該買FB(早、午、晚餐)定係HB(早、晚餐)呢?我會話可以考慮買BB(早餐)就夠喇!(當然要根據你嘅食量再決定啦!我兩公婆一餐可以食兩個飯盒)

一開始諗住做咁多運動會餓唔想煩,去旅行都要下下計住計住就買咗FB,因為响Package買會平少少(真係少少咋),所以就做咗一個錯誤嘅決定。因為我哋嘅食量一般,但要叫一份午餐每人USD55係食唔晒既,經過第一餐之後嘅每一餐我哋都叫唔晒,諗真真係有啲浪費,仲每餐都會提醒我做錯呢個決定。

好似我哋第一餐叫咗海鮮沙律(SEAFOOD SALAD “GOI HAI SAN” USD25)、牛肉湯河(BEEF NOODLE SOUP “PHO BO” USD25,味道唔錯,之後都有叫過幾次)、Pizza(FRUTTI DI MARE USD25)、香茅雞飯(LEMONGRASS CHICKEN “GOI XAO XA OT” USD40)同兩杯飲品(Iced Mocha USD10、Homemade Lemonade USD12)
"除咗早餐飲品任飲之外,其餘一律另外收費"

即係買餐USD161.04 (HKD1256.11)
散叫USD167.14(HKD1303.69)

表面上好似平咗,但係住後我哋都只係叫一個河粉同一個主菜再加個沙律,即係頂多叫到USD90,每日最少蝕USD25(而家個心仲痛緊😢),如果打算去Join酒店活動有包午餐的話就會做成更大浪費。

牛肉湯河👍

Homemade Lemonade👍



香茅雞飯👍

如果有機會再去的話我會考慮去PRIVATE PICNIC ON A DESERTED ISLAND (Sense of Reef Picnic – USD 350++ per person from 10:00 am to 4:00 pm) 响酒店識到兩對夫婦,佢哋都有參加呢個活動,睇番佢哋嘅相同video都覺得下次應該要去見識下,今次都係因為唔想浪費個午餐😖錯!錯!錯!

Chill Bar 

係我哋去得最多嘅餐廳,主打越南菜。


蕃茄水牛芝士👍


海鮮炒飯👍 











Sip Sip Pool Side Bar


食物味道唔錯,迷你漢堡同炸魚薯條都係唔錯嘅選擇。















主餐廳 Longitude 

早、晚餐(逢星期二、五自助餐)都可以係响呢度食,早餐唔錯不過我哋就唔太喜歡晚餐(包括自助餐),主要都係當地菜式唔太啱我哋嘅口味。













早餐時段最愛點呢個👍

Zen 日本餐廳

就响Ice-cream shop樓上,魚生比熟食好味


GAADHOO BOAT

DRUNKEN ICEBERG “WEDGE”

Tempura Mushroom、Bell pepper、Pumpkin


Tempura Prawn

Leaf

咁多間餐廳呢間最有水準,仲可以睇到廚師手藝,不過要一早訂位,呢9日只係食到兩餐咋。最開心係安排咗我哋响週年紀念日响呢間餐廳用餐。





“LEAF” OCEAN SHELLFISH


MEDITERRANEAN STYLE SASHIMI


PORK TENDERLOIN


ROSEMARY SCENTED MULWARRA LAMB


ASSORTMENT OF CHEESE


RASPBERRY ASSIETTE

“LEAF” CRUDITES GARDEN SALAD
週年紀念日除咗安排我哋坐一個好特別嘅露天位置(但超級大風)之外,仲送咗呢個朱古力拼盤。

CRAB AND CORN FRITTERS




ROASTED DUCK BREAST


牛扒最好味配菜亦夠心思,不過要加USD20++(HKD156++)

牛扒配菜

CAPPUCCINO CAKE

Ice-cream Shop

免費仲有42種口味,要試晒都無問題,一日可以食三次,每次兩球的話7日就可以試晒,不過我哋無咁做,因為有啲口味明知自己唔鐘意亦唔會試。

最鐘意嘅口味係荔枝雪葩、檸檬雪葩、士多啤梨雪糕同雜莓雪葩。最、最、最鐘意係Ice-cream Lady對每個客人都非常友善,仲見過佢去送一個小客人船((通常外國人都會逗留兩、三個星期,而小客人都喜歡留連响Ice-cream Shop),由佢嘅表情睇到佢呢份真摰同窩心。仲記得我哋走果朝佢仲叫我哋上船前去食多杯...so sweet😍



Room Service 

响房食早餐又係另一種感覺。我哋係住Laamu Water Villa响房叫早餐係唔洗加錢嘅😁





都係現場食Waffle最好味

如果唔係買咗FB我諗我哋都會試吓DINNER IN THE ALTITUDE WINE CELLAR @USD189++ (HKD1798.52++)套餐由頭盤到甜品都會配搭唔同嘅酒,散叫午餐同晚餐慳番嘅錢應該可以响呢度食兩餐。


又或者可以試吓BARBECUE ON THE BEACH @USD 160++ (HKD1248++)


🌻喜歡請比👍Like👍

🌻歡迎各位分享、讚好及訂閱【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言