Rasonic RDW-J5W 洗碗機試用報告

雙手提出警告 唔用唔得喇


唔知幾開始洗碗後隻手就會痕,忍唔住"R"下仲會損晒成個星期都唔好,就算跟足消委會建議去買,試過幾隻都係唔得,所以洗碗呢項工作就交比王大少去做。不過近幾個月都發覺王大少有敏感情況,同我唔一樣嘅係對手唔痕但就不斷甩皮,睇見佢咁都幾心痛。


所以留意咗洗碗機一段時間,但大部份都係要裝先用得,只有少數可以放枱面用仲唔洗裝入水喉,不過王大少成日都話洗碗機唔乾淨,所以一直無行動,不過我哋兩個人雙手都話我哋知唔可以再等喇,上網睇過幾部,但係空出嚟嘅位置太細,只可以係Rasonic呢個款先放得落,又見到有間可以平到$1,760就問下啦,點知呢間又係玩我哋,上次訂三層蒸爐都係見佢平所以搵佢訂,點知網上落訂金之後就不停叫我哋轉兩層果隻舊款,過咗成十日都仲未有貨通知,我就好嬲叫佢退訂(因為咁啱又見到Big Big Shop 有做特價,差唔多價錢仲送一堆嘢就梗係即時轉啦),好在訂金都退得快,不過就有個唔好嘅經驗囉。所以今次就算佢話旺角門市無現貨要落訂先可以轉貨,但我就點都唔會再落訂,唔想到最後又係拖我時間,無貨又叫我轉款。不過佢又話唔比訂金都可以幫忙轉貨,但係就要星期尾先有貨,好,我就信埋你呢次,睇下係咪可以平幾百。到最後都係無搵過我,仲要我再Massage佢都已讀不回,都唔知呢間公司係點運作。

上網搵過呢部機嘅用家評價唔多,大部份都係話大機好用,但係只可以放細機嘅廚房也只可以買呢個玩具喇。就係心血來潮同王大少去百老滙睇吓實物,點知去到見到做緊$1,880,心動不如行動。星期六買星期二就可以收貨,見到個箱都唔係好大個,亦只係大約10KG重,大煲同鑊就要用手洗,始終係洗少好多嘢,用咗一個星期王大少對手都好咗好多。

拆開箱拎出嚟插條去水喉就用得,條喉有1米長只要放响洗手盤附近就可以,因為洗碗機係用70度水溫去洗,所以要留意出水位會有熱水避免受傷。

跟機送咗兩包Finish洗碗粉、一個量匙同一個量水壺,部機係無一個特定嘅位置放洗碗粉嘅,只係隨便放响玻璃門上就得。

試過幾次都洗得唔錯,只係內籠真係細,唔可以一次過洗好多嘢,而家王大少放工返嚟會先放咗中午便當食具食咗先,食完晚飯先再洗,一次過就真係放唔落喇。如果4人家庭三餸一湯都勉強夠用,但係要留意餐碟22CM要幫幫手先可以啱啱好放得入,再大啲就唔得喇!

機身係觸感,只係得幾個按鈕簡單易用,分別有"Rinse"沖洗、"Quick"快速、 "Normal"標準、 "Full"強力、"Dry"烘乾,試過以上功能,各方面都唔錯,只係烘乾功能弱啲,要放得好小心唔好重疊同運作好長時間先乾,所以洗完之後唔想抺就放入乾碗機。

因為唔需要裝入水喉,每次洗碗前都要入水,到水位時會有聲音提醒。

試過放Round Casserole 16"同Oval Casserole 24都得,有時一個人用16"煮個喇沙啱啱好,原煲上又洗少隻碗,以為喇沙會好難洗,都只係用Quick Mode洗咗35分鐘就乾淨晒。





官網原價:$2,180
入手價:$1,880*
入手來源:百老匯

*5/1買仲做緊優惠,無需指定信用咭
**而家買仲有Line Friends禮品送,我就揀咗套不鏽鋼碗


以下為官方網頁資料:

RDW-J5W

座檯式洗碗碟機

  • 免安裝入水喉設計,即買即用
  • 5公升易拆式水箱,使用方便
  • 多段清洗程序(3590120分鐘 )、沖洗及烘乾組合
  • 最高約70°C高溫清洗,有助分解油脂及污垢
顏色︰ 白色
售價︰HK$2,180


洗碗機已於購買後12個月開始有小問題,延至1年零1個月壞咗…已經換咗Panasonic NP-TH1HK(開箱文陸續更新)
🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)
🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言