線條之育成~第二日~早餐

上磅…好緊張呀!  輕咗…我真係輕咗!


經過第一日育成感覺良好,唔會覺得餓,所以如果想加入呢個育成計劃嘅朋友們可以放心。
有網友問我點解唔做埋運動,如果一開始減食就做埋運動只會覺得肚餓,到時兩邊都做唔成。我嘅計劃係先要腸胃適應咗食量減少先再做。幾咁大嘅道理,會唔會係我懶呢?

尋日就空肚上磅,今日食完早餐先上磅…好緊張呀!

輕咗,不過唔似王大少第一日已經少咗3磅,我只係輕咗1.8磅,唔緊要今日再努力過,因為食呢個餐嘅朋友一般食完三日都輕咗8磅以上,但每個人嘅體質唔一樣,我無偷食架,不過就買唔到西柚,所以去水比較少。

第二日嘅早餐都係飽肚嘅,隻雞蛋可以隨個人喜好點煮都得,我就炒蛋配多士,加少少黑椒同海鹽就已經好好味,育成又唔一定全部無油、無鹽、無澱粉嘅。


多士/方包    1片
雞蛋             1隻
奇異果         1個

🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)


🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤我的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言