DeLonghi KG49 全自動咖啡磨豆機 測試報告

王大少都有新玩具


話說有日王大少問我冰滴咖啡同佢飲開嘅凍咖啡有咩唔同,經過我一輪講解之後佢就知大係大分別,其實佢未問我之前我都有睇過幾款冰滴咖啡壼,只係價錢相差太遠又唔知好唔好用之餘佢係要用磨豆機嘅,咁咪即係又要買多舊嘢放响屋企囉…

其實磨豆機同咖啡壼都有同一個問題,就係價錢相差好遠,平嘅2-3百就有交易,但再上一級就要過千元,所以我一直都只睇唔買,直到王大少問起我先話佢知。佢轉咗飲齋啡之後攞返工飲果隻係即磨咖啡加冰,同冰滴咖啡味道好唔同,既然佢咁想試就買套平嘢嚟滿足下佢啦!


香港可以選擇嘅電動磨豆機唔多,反而手攪就多啲選擇不過試過一次就怕怕,磨一杯都攰何況冰滴咖啡一次要用嘅咖啡豆分量係熱咖啡嘅3倍…我敢講王大少用完一次就唔會再攞出嚟用,就算杯咖啡有幾好飲都係咁話。電動磨豆機反正平價機價錢同功能都差唔多就選擇咗用開嘅品牌~DeLonghi。

唔好同我講用磨杏仁同花生果部研磨機都得,係…我都知係可以,但更加知道咖啡粗幼會影響味道,而唔同嘅沖調方法同嘅咖啡粉粗幼都唔一樣,既然3幾百都有呢啲功能咁就平平哋買部試下啦。

功能簡介

不銹鋼研磨刀將咖啡豆旋轉研磨成粉狀。咖啡入門級的理想之選。功率達170 瓦,設有按壓研磨系統及研磨精細度選擇

保養條款

廠方或代理方提供一年香港本地保養和維修

研磨精細度選擇

根據您所選的研磨程度相應的指示燈會亮起
有粗糙、中等、細膩三種程度選擇,同時每種研磨程度均配有相應的指示燈,可以好似王大少咁試晒唔同粗幼搵出啱自己口味嘅大小程度。

清潔刷

配有清潔刷,方便清潔咖啡容器
用嚟清潔容器口就可以,如要用嚟掃咖啡粉就太短令操作唔暢順 

可拆卸式咖啡豆容器

可以拆得出嚟洗,使用十分方便

入手價: $349
利申:真金白銀買

總結

1. 雖然機身係塑膠,但都係DeLonghi咖啡機果種質感唔會太膠
2. PUSH按鈕係有啲難按,但用多幾次就掌握到力度,主要係要用掌心按下就會比較容易
3. 電線大約一呎長,要留意番工作枱插頭同枱面嘅距離
4. 清潔刷設計精美但插入時要多番留意,否則下次拿出來就會開岔
5. 清潔刷用嚟清潔容器口就可以,如要用嚟掃咖啡粉就太短令操作唔暢順 
6. 打豆時聲浪唔算大
7. 打一杯30克咖啡豆只係十幾秒


直接睇片

🌻歡迎各位分享、讚好及訂閱【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言