再戰石垣 Part V 海釣+一龍居酒屋

2019-10-03 石垣 → 海釣

今日王大少仲攞埋支波照間黑蜜去食早餐,佢真係好鍾意呢隻黑蜜。




因為打風關係出海釣魚+浮潛要改期,唔可以响朝早去釣魚都有啲擔心會唔會太熱無魚上釣…不過仲有期可以去都好開心。由原本分別訂咗兩日進行嘅半日海釣及半日浮潛都要放埋同一日進行仲要係濃縮版…有得玩都好好喇~所以食完早餐無咩事做就出咗去行吓街,到時睇下想食咩再算。

行吓行吓就差唔多夠鐘都諗唔到食咩,可能唔肚餓就諗唔到,最後都係响便利店食飯糰搞掂…

按約定時間响碼頭就見到兩個熟識嘅面孔,船長BOB又係一貫親切笑容同KOJI SAN嘅陽光氣息睇見已經即時投入旅程唔洗Warm up。



點樣搵到船長BOB同KOJI SAN
IG :saltcozy
想知上次海釣情況請按我

今日嘅大贏家仍然係王大少,你話係咪奇怪丫,唔識釣又唔熱衷果位就釣到最大條同最多條。(累計戰績:王大少 5:2 王家煮人)


 想睇呢三條魚點上釣請按我
想睇呢條魚點上釣請按我,仲可以睇埋王大少有幾努力釣佢上嚟






其實只係釣咗兩個幾鐘就有咁嘅收穫都算好好,跟住就去到一個近岸嘅位置開始浮潛,雖然海清唔夠清但都見到好多唔同嘅魚類大大小小都有,有幾張相都係KOJI SAN潛落去影,我哋就只可以乖乖咁响水面度睇,如果講靚一定係西表島,不過今次就見到好多大魚,唔同嘅地方都有唔同特色,但係西表島始終响我心裡面係第一名。




玩完埋岸都差唔多5點,我哋只係揀咗夠食嘅份量就算,其餘就送嘅比船長BOB,而船長BOB就幫我哋訂咗間居酒屋幫忙烹調漁獲,居酒屋响市區我哋要快快手返民宿沖涼換衫咁就可以食得舒服。
我無記錯今次要咗兩條大同兩條細,船長BOB同KOJI SAN係咁叫我哋要多啲,但最後我哋都唔想浪費,因為王大少本身唔食魚,如果煮咗又唔啱佢胃口得我一個係食唔晒嘅,情願到時再加啲其他熟食都唔想要多咗又食唔晒。


割烹居酒屋一龍
〒907-0012 沖縄県石垣市美崎町7-19
+81 980-84-3048
星期四至二 17:30–00:00
星期三 休館
烹調費包埋無限暢飲(部份泡盛除外)¥3500/人及小朋友¥2000/人,不過記得唔好只係漁獲,居酒屋建議額外¥1500/人店內食品。

漁獲可做以下烹調菜式(網站建議每人3-4條漁獲)
*刺身・焼き物・煮付け・天婦羅・唐揚・汁・寿司 等


 居酒屋入口都幾暗
 一坐低就有呢個前菜,豆腐都係滑又夠豆味
 唔洗擔心會唔識叫餸
 睇開王家飯館遊記都知王大少入親居酒屋都會叫嘅
海ブドウと滝川豆 ¥450

當然唔少得呢份豆腐加海葡萄,呢種豆腐無咁"痴"但好滑,用酸酸地嘅汁又係另一種食法,好味!

 主角出場,最後兩排同最前排係我哋釣嘅
 呢個炸魚塊係用我哋釣嘅魚做,炸魚係王大少喜愛
 燒魚出奇咁鮮甜肉嫩又多汁,王大少話一啲魚腥味都無可以食清光
(梗係啦…自己釣係唔同啲)

 呢條炸魚仔係同王大少一人一條,原本我哋只係釣到一條咋,不過船長BOB大大力咁話好好味仲送咗一條比我哋,咁先可一人一條咋,王大少開頭都係一句唔洗預佢(王大少唔食魚係因為怕腥同怕有骨),但最後佢都食埋連少少都唔分比我。船長BOB真係無講錯呢條魚仔好好味,咁細條魚都咁濃魚味。
焼き鳥串 

鐵火卷¥450


除咗我哋提供嘅漁獲好味之外其他食品都係好有質素,價錢合理服務又好,一坐低就問我哋飲咩,王大少要揸車就想要杯烏龍茶不過就無貨先叫咗另一種,食到咁上下見我飲完杯啤酒又問我要唔要,因為叫咗好多嘢食唔想再飲多杯啤酒,但職員就不停話飲品放題好似怕我怕羞唔敢叫…飲得落我一定會叫多杯,不過王大少諗緊飲咩嘅時候職員話佢知有烏龍茶…應該係頭先叫人出去買…你話係咪窩心丫。

想知邊度買請按我
再戰石垣 27/9 - 5/10 
西表島浮潛夜釣波照間島石垣海釣米原浮潛
Maru 串燒店はーりー椰子蟹石垣屋燒肉金城十五番地
一龍居酒屋Papiru 人氣蛋糕店
西表島モンスーン民宿Lulaliya民宿Hotel WBF PORTO Ishigakijima碼頭租車

石垣第一旅 ~ 行程簡介
30/5 Day 1:石垣機場 → 石垣碼頭 → Vanilla-Deli → 西表島モンスーン民宿
31/5 Day 2:西表島浮潛 ~ バラス島&鳩間島一日遊
1/6   Day 3:西表島浮潛 ~ バラス島半日遊
2/6   Day 4:島料理あちまゆん → Lulaliya民宿 → ひとし本店
3/6   Day 5:深潛、浮潛睇魔鬼魚半日遊 → ちねんや~新川店
4/6   Day 6:深潛溫泉海底半日遊 → 石垣牛ケバブ Kaboo →  山ちゃんの部屋
5/6   Day 7:向日葵花田  平久保平燈塔 → Seven Colors  米原海灘 → 石垣屋
6/6   Day 8:石田屋 Ishidaya → ANA International Hotel → China Shadow
7-8/6 Day 9~10:海釣體驗半日遊  JA ゆらてぃく市場 → 石垣牛と海鮮の店 てっぺん

🌻歡迎各位分享、讚好及訂閱【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言