石垣第一旅 ~ 石垣牛と海鮮の店 てっぺん 試食報告

值得放响袋嘅餐廳

平實中有驚喜係我對呢間居酒屋嘅結論…講完。


講笑啫,不過都係因為訂咗呢餐而唔可以食我嘅漁獲,好在都無令我哋失望。上網搵唔到可以訂位嘅方案係因為呢間店舖唔覆人嘅,於事就請白金秘事幫手回覆都係話我其實已經訂位,要唔要取消其中一個,我嘅回覆係佢哋都無確認過我嘅訂位,app上長期都係等待確認中,我又點知原來已經訂咗呢?好在白金秘書幫忙確認如果唔係就會多一單訂咗位又唔出現嘅個案。


呢間居酒居係位於市中心,周圍都有好多間食市,不過就我眼見有好多Walk-in客人都不得要領,亦見到個留位板寫滿晒,可能係星期五嘅關係吧!成間舖頭坐位唔多,我哋被安排在吧枱位(呢個係訂位時已安排好嘅坐位),就因為近門口所以見到好多無訂位嘅客人都摸門釘,但係果時只係6點左右。

呢度係有英文Menu仲有埋圖大家可以放心,只係當日店長推介就只有日文,叫咗又會諗係唔係心目中想要嘅嘢呢?嚟到唔好食咁點算?不過有時估估下都好刺激,撞啱係啱食又好食嘅仲會有雙倍滿足感,呢啲經歷就當係旅行另一體驗。










一間居酒屋係咪用心做事,從前菜就睇到呢個豆腐清淡嫩滑
枝豆响居酒屋食係無得輸嘅
真鯛刺身係店長推介,¥790就食到如此鮮甜
花生豆腐¥450~軟糯感十足,亦好濃花生豆腐香味
魚生拼盤¥1390 ~ 每件都新鮮甜美,對我嚟講美中不足係有三文魚啫
煎餃子¥390 ~ 日式味道,煎得香脆好味道
~~
店長推介雞串燒¥300 ~ 肉嫩多汁燒得啱啱好
火炙石垣牛手握壽司¥250/件 ~ 鹽燒及醬燒都好味肉嫩牛味重,個人喜歡鹽燒令肉味更特出
鐵板石垣牛雜菜¥990 ~ 味道係好好嘅仲食得出有鑊氣,只係牛肉比較少
總結:
同勁多人訂位都訂唔都果間比較呢間人坐得舒服啲,兩間食品種類同價錢都差唔多同樣抵食,不過我就覺得呢間嘅火炙石垣牛手握壽司同魚生就呢間好味啲、新鮮啲,食得出用心製作唔係流水作業。仲有一個炸豬手係人氣食品下次一定要試。如果一心諗住食吞拿魚的話就人氣店比較專門及抵食。

石垣牛と海鮮の店
地址:沖繩県不垣市不垣15-4ワコーレKAMIJI 1F 
電話:098-088-8581
營業時間:15:00-24:00 (不定休)
*只有30個坐位

再戰石垣 27/9 - 5/10 
西表島浮潛夜釣波照間島石垣海釣米原浮潛
Maru 串燒店はーりー椰子蟹石垣屋燒肉金城十五番地
一龍居酒屋Papiru 人氣蛋糕店
西表島モンスーン民宿Lulaliya民宿Hotel WBF PORTO Ishigakijima碼頭租車

石垣第一旅 ~ 行程簡介
30/5 Day 1:石垣機場 → 石垣碼頭 → Vanilla-Deli → 西表島モンスーン民宿
31/5 Day 2:西表島浮潛 ~ バラス島&鳩間島一日遊
1/6   Day 3:西表島浮潛 ~ バラス島半日遊
2/6   Day 4:島料理あちまゆん → Lulaliya民宿 → ひとし本店
3/6   Day 5:深潛、浮潛睇魔鬼魚半日遊 → ちねんや~新川店
4/6   Day 6:深潛溫泉海底半日遊 → 石垣牛ケバブ Kaboo →  山ちゃんの部屋
5/6   Day 7:向日葵花田  平久保平燈塔 → Seven Colors  米原海灘 → 石垣屋
6/6   Day 8:石田屋 Ishidaya → ANA International Hotel → China Shadow
7-8/6 Day 9~10:海釣體驗半日遊  JA ゆらてぃく市場 → 石垣牛と海鮮の店 てっぺん

🌻歡迎各位分享、讚好及訂閱【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

2 則留言:

  1. 謝謝你的分享 ~ 請問如果帶小朋友適合嗎? 餐廳是不是沒有禁煙區

    回覆刪除
  2. 你好呀! 記得好似响Facebook係咪答過你呢? 唔緊要…答過都可以再答,可能有其他人都想知呢?(可能得我係咁諗)
    呢間係居酒屋嚟一般都比較適合大人多啲,睇見就唔多小朋友。居酒屋係無吸煙區嘅,如果要吸就要出門口嘅指定地方先可以,有小朋友都唔怕會吸到煙味。
    不過最好先訂位,因為睇見有幾位客人無訂位而被拒諸門外。

    回覆刪除