魚露醬炒魷魚仔

我番嚟喇!有無掛住我呀?

呢排都忙住要整月餅,不過日常三餐都無缺少,不過煎片需時,多謝有家耐心等待。

10號風球之後嘅返工日大家打工仔都非常辛苦。平日要响住嘅地方搭小巴再轉巴士先返到工,但打風過後唯一出城條路有冧樹所有車都行唔到,王大少只可以行路出元朗,仲話我知沿途仲有幫手去搬走阻路嘅樹幹,本來諗住搭輕鐡轉地鐡,但係路面情況真係好差,輕鐡都無得搭,只可再長征。

見王大少辛苦咗一日就做咗三餸一湯過佢,比佢感受到家的溫暖。



材料:
魷魚仔   150克
青蔥頭   適量

調味:
魚露       1湯匙
菜油       1茶匙
檸檬汁   2茶匙
糖           1/2茶匙

烹調:
  1. 去除魷魚仔軟骨、內臟、眼睛及嘴巴後脫去外皮
  2. 切成片狀並在其中一面界花,洗淨後用廚房紙吸乾水份
  3. 將調味、青蔥頭及魷魚仔放入保鮮袋輕輕揉揑均勻
  4. 擠出空氣後放入冰箱冷凍


  5. 食用前:

    菜油   1茶匙
    甜椒    1個

    1. 半解凍料理包(了解半解凍請按我)
    2. 甜椒洗淨後切丁
    3. 平底鍋以中火預熱1茶匙菜油後放入料理包
    4. 蓋上鍋蓋煑2-3分鐘
    5. 掀起蓋後魷魚仔離鍋但留汁,加入甜椒拌炒1-2分鐘
    6. 起鍋前轉大火收乾汁液再加入魷魚仔拌炒即可

    • 留意魷魚厚薄加減烹調時間


     

    魚露醬炒魷魚仔、魚湯浸菜、龍利葉鱷魚肉湯、牛油果帶子佐醬油麴(食譜請按我)

    👍歡迎各位分享、讚好及追蹤我的網頁、Facebook、Instagram、YouTube👍Facebook :王家飯館👍Instagram :王家飯館 Wong's Kitchen👍個人網頁 (食譜): alicelalexw.blogspot.com

沒有留言:

發佈留言