名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天

Day 7:三重縣

日期:2019-01-23

可以自然醒真係一種福氣,王大少就成日都有呢種福氣。我就天未光醒咗,咁都好丫可以影下日出,睇住個天慢慢變光,個海面仲有一層輕煙,心情放空係都市人難得嘅時光。一個人靜靜哋都唔錯,多謝王大少比呢個機會我。




等王大少自然醒之後梳洗好就落樓食早餐,當然佢係會浸番次先肯出門口啦。


和食早餐(第二日)


朝早浸完先去食早餐,同晚餐係同地點,應該係話呢兩日嘅日晚餐都係同一個地方,同一張枱。

早餐可以選和式或洋式,入住時酒店職員已經幫你安排,既然住兩日就梗係試晒兩款。其實一真對日式早餐無咩好感,始終我哋嘅生活習慣唔係朝朝食飯,不過呢間酒店嘅評語令我想試下。

樣樣都好味,中間果款漬沙甸魚連王大少都話唔腥,不過碟小魚仔就點都唔肯試
茶碗蒸當然好滑,原來配蔥花同日本芥辣都幾好
睇王大少個樣就知只係得白飯同漬物佢都可以食晒成碗飯
伊勢龍蝦味噌湯有水準,不過令我諗起尋晚個刺身拼盤…不過除咗個龍蝦頭之外仲有蟹,所以個湯好甜
食飽咗响酒店四圍行陣就返房,換件衫就出去今日嘅行程,原本呢個行程係安排响離開酒店之後,因為我哋都以為無船出返嚟,但原來每日都有時間表安排船隻往來,只要向職員查詢便會安排。咁樣都幾好,後面行程可以輕鬆啲又可以出去搵下嘢食。

由碼頭揸車過去大概30分鐘,【真珠之里】有兩個免費停車場可以泊,泊好車仲要行一段路先到,沿路會有指示唔洗擔心搵唔到。沿途有好多好似橙咁嘅樹,結咗好多果實仲跌到一地都係,到底係唔好食所以無人要定係多到食唔晒呢?好想攞個試下,但又怕比人話偷嘢所以唔敢做(雖然個心好想…哈哈)。





今次我哋無預訂,因為行程總趕唔上變化,打算隨心而行,有就試下無就算數,點知去到一個客都無,唔知係咪時間尚早定係季節原因,不過咁樣仲好唔洗等樣樣嘢都快合乎香港人節奏。




首先會比你睇一段大約10分鐘片,內容係話你知珍珠係點嚟同埋介紹下呢個珍珠場特色,最後仲會話你知要點開珍珠同打磨,睇完之後就會攞一板珍珠貝比我哋挑選,每隻¥1000仲要包你有珍珠(由2019年4月1日起加至¥1500),因為我揀第一隻入面係無嘅,所以要再揀過隻,仲會問你想自己開定佢幫我哋開,王大少好堅持要大嬸幫手,咁我都一樣啦。



大嬸開好咗就將珍珠交到我手,呢個時候就要放入有鹽嘅膠袋入面係咁捽,仲有沙漏計時嘅,攞番出嚟沖水後要再用類似眼鏡布再捽,都係要計時。


捽完你就可以揀想隻嘅飾物,我哋睇咗好耐都諗唔到想做咩,因為平日我唔帶手飾,仲成日都唔記得帶結婚介子,搞到王大少成日問我係咪唔記得自己已經結婚…哈哈!成日都有幢移動嘅建築物响身邊又點會唔記得呢?而其他嘅就係電話繩,不過而家仲有咩電話用得著呢?最後揀咗個放兩粒珍珠嘅鍊咀,咁就唔洗煩要再揀多樣啦。

加工到完成都係15分鐘左右,大嬸就將珍珠貝肉整好比我哋食,都幾滑同鮮不過就唔多肉,可能係將最滑嘅部份比我哋,其餘就比我哋去餵魚,就响出面個魚排已經有好多魚,餵完仲可以四圍行下,呢度風景真係唔錯,仲有個响海上屋嘅地方可以燒嘢食,但就要提早預約先得。望住呢個景燒烤都應該幾舒服。




呢款鍊咀只要加¥2500,項鍊係番香港配嘅
店員話鍊咀攞到後仲要等24小時後先可以帶,可能咁咁耐啲膠水先乾透,咁樣都好過要第二日再嚟攞丫。總括嚟講係一個難得嘅體驗,環境又靚又充滿原始風,順路不防一試。除咗開珍珠之外仲有海上BBQ、生蠔放題同釣魚活動。

真珠之里
地址:517-0704 1125-88, 志摩町越賀 志摩市 三重県 517-0704
電話:0599-85-0515
網址:http://s-tamachan.net/

開完珍珠就要去醫肚,今次係無行程嘅,上網搵下附近有咩餐廳,仲上網睇下食評就搵到呢間餐廳。環境唔錯仲有架古董車放响門口比你影相,入面只有兩小口子主埋,不過又估唔到咁好食喎,賣相亦好。
牛油果雞肉沙律

芝士漢堡飯



SHEVRON CAFE
地址:〒517-0506 三重県志摩市阿児町国府3517−16
電話:+81 599-47-4747
營業時間:11:00 - 21:00

食完晏行咗陣就返酒店,返到去王大少又再浸,佢真係唔會浪費每個可以浸溫泉嘅機會。不過浸完食飯係好舒服嘅。

晚餐(第二晚) 

又到晚餐時間,入住當日已經問過職員兩個晚餐係咪一樣,點知佢話會唔同,咁就好喇我都唔想兩晚都食一樣嘅嘢。




酒蒸Moyota生蠔、香草醃三文魚、海苔炸帶子
味道唔錯,生蠔用酒蒸都唔錯吃。
魚生拼盤
一嚟到就令眼前一亮,仲以為尋日個龍蝦刺身拼盤已經係最好,因為好多網友都只係放咗龍蝦刺身拼盤出嚟,但今日呢個雖然唔似尋日果個咁大盤,但份量一啲唔少仲有我最鍾意嘅海膽。蝦同白身魚淡香清甜,油甘魚夠肥美,海膽又甜又香,仲要一啲都唔少氣,唔會只係放面頭見到咁少,係有成大半杯。
膠原蝦湯非常清甜
香蒜蒸伊勢雞
呢個雞好夠肉味又夠嫩滑,係我哋兩個一致讚好。
焗伊勢龍蝦
龍蝦肉嫩鮮甜,不過王大少唔食龍蝦,我可以一人獨享。
黑椒煎牛扒
呢份牛扒比尋日好食好多,可能係少咗醬汁所以牛味突出,又煎得啱啱好又會太熟又夠油花。我只係食咗一件,其餘都比晒王大少,因為龍蝦佢無食到咁都要留番啲好嘢比佢食先得。
炸魚塊~都係水準菜式,唔愛吃魚嘅王大少都食成碟食晒
蠔肉炒飯、白味噌湯、漬物
芝士餅、水果
我比較鍾意尋日個奶凍多啲,因為呢款芝士餅實在太甜了。
古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第二天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第三天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第四天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第五天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第六天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第八天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第九、十天

Haifu はいふう溫泉酒店 【飲食篇】
Haifu はいふう溫泉酒店 【房間、環境篇】
和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋
八坂圓堂
かつくら名代豬扒~~試食報告
Hotel Gracery Kyoto Sanjo 試住報告
越前蟹の坊
醍庵試食報告
箔一~東山店
VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗
ざくろ居酒居
Hotel Wing International Premium Kanazawa Ekimae (Wing 國際酒店)住宿體驗
飛騨牛食べ処 てんから
玄品雞泡魚專門店
VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho 名古屋站前樁町住宿體驗
名花之里
漁太郎試食報告

🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)

🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube google.com, pub-3073176370794589, DIRECT, f08c47fec0942fa0

沒有留言:

發佈留言