名古屋亂食、亂買十天自駕之旅~~第三天

Day 3:金澤

日期:2019-01-19

朝早食過早餐就出發去兼六園,由於酒店近市區大約20分鐘就到,泊好車開始行過去,原本呢個行程都幾期待諗住影雪景,不過到咗金澤後就無咗,點解上次唔去丫!機會真係唔等人,如果上次唔係咁趕就可以見到雪景中嘅兼六園。櫻花未開只係有少少梅花,其實花園係好靚,只係未係我想見到果種。



攞返車就早少少去近江町市場食晏,魚市場都算係近年港人最喜歡嘅行程之一,但眼見好多魚市場越嚟越遊客化就有啲失望,唔再係大家所認識嘅地道、價廉物美、友善、新鮮嘅市場。縱然係咁但係會繼續去…哈哈。


見到有鰻魚串、即燒海鮮、即開海膽…等等,上次都有試過即燒海鮮有啲伏,海膽同生蠔都只係一般CP值唔高,有啲想食嘅海鮮都只可以坐响路邊食,睇落唔係真係咁想食,其中有間賣游水加能蟹都係買咗再去二樓食,响市場行咗三個圈都唔知想食咩嘅時候,王大少提議上二樓行過圈,搵到一間市の蔵嘅店舖,有熱食、魚生飯同游水加能蟹,就係咁我哋就坐低咗喇。

一入門口就見到個大蟹缸睇見就開心,呢個季節梗係食蟹啦,可以選擇全隻煲熟或者半隻刺身+半隻炭火燒烤,我最鍾意係刺身就梗係揀後者啦。(想知詳細試食報告同價錢請按我)

食飽咗就去行吓東茶屋街,要消化一下先可以再食下一餐。去東茶屋街主要都係想買食用金箔同食下金箔雪糕打吓咭。



除咗食雪糕仲買咗我最想要嘅食用金箔,其實唔知買嚟做咩,不過就係鍾意。見到有福袋入面都有一個食用金箔,單買一樽要¥1080(HK$80),而一套福袋¥3800(HK$281)一共有7件貨品。包括:24K金箔紙面膜、24K金箔+金箔精華、手持小鏡、梅子茶、食用金箔、放鹽小碟、面油紙。(想知福袋詳細內容及試用報告請按我)




食完行完就返酒店放低架車休息下,因為晚餐都可以响附近食就算。

因為未諗到食咩,王大少提意超鼓門影下相,因為通次都無去過呢個地標好似無去過金澤咁,又一個旅行打咭必到位。

繼續諗下食咩好,原本定好會去食燒肉,但係果刻又唔太想食,人有時就係咁,行咗個圈都無結果,就去返尋晚食飯果頭睇下,結果就去咗對面果間【醍庵】試下。

有時盲入都要睇彩數,今次運氣唔係太好,只係比佢個香箱蟹吸引就入咗去,地方夠大但唔太乾淨,見到咁嘅環境個心已經涼咗一半,不過餓總係要食,同自己講好又一餐唔好又一餐啦,雖然唔太似我哋嘅作風。


香箱蟹 ¥3000 (HK$222)
最快到係隻蟹,好明顯係一早整好晒,份量雖小但蟹肉甜仲有唔少蟹籽,只係差啲鮮味。(詳細試食報告請按我)


古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第二天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第三天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第四天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第五天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第六天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第八天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第九、十天

Haifu はいふう溫泉酒店 【飲食篇】
Haifu はいふう溫泉酒店 【房間、環境篇】
和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋
八坂圓堂
かつくら名代豬扒~~試食報告
Hotel Gracery Kyoto Sanjo 試住報告
越前蟹の坊
醍庵試食報告
箔一~東山店
VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗
ざくろ居酒居
Hotel Wing International Premium Kanazawa Ekimae (Wing 國際酒店)住宿體驗
飛騨牛食べ処 てんから
玄品雞泡魚專門店
VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho 名古屋站前樁町住宿體驗
名花之里
漁太郎試食報告


🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)
🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube google.com, pub-3073176370794589, DIRECT, f08c47fec0942fa0

沒有留言:

發佈留言