越前蟹の坊

滿心期待

為咗呢一餐都做咗唔少功課,不過資料真係唔多,可能地點比較偏遠令人卻步,的而且確係可以去其他地方都可以食到越前蟹,只係可能價錢會貴少少,但係難得嚟到就算遠都想食到正宗。

前一日响金澤食過加能蟹已經覺得好好味,對越前蟹就更加期待。今次揀咗一間傳統越前蟹店係因為唔想有任何差池令我錯失美味,呢間舖出名係因為佢做溫泉旅館一泊兩食,好多人都會因為呢餐蟹宴而訂房,當然溫泉景真係好靚,但大部份人都會大讚個晚餐。之後就响附近開咗間食蟹專門店同海鮮專賣店,以我分析大家都係賣同一樣嘢,點解會有好食同唔好食嘅分別,好多時關鍵都係買手,呢間旅館有多年入貨經驗先會得到客人欣賞。基於以上原因我就揀咗佢。本來都打算住番晚,不過已經有心儀溫泉酒店安排咗,亦唔想晚晚換酒店咁辛苦,所以最後決定只係食個午餐就算。





早個半月訂位都怕佢無位,因為佢真係好爆,不過機票未搞掂就咩都唔敢訂,一收到機票確認就第一時間send email去問,唔好問我點寫都係用Google翻譯,文法就應該唔啱但睇得佢明又訂到位我唔介意比人笑吓,況且佢哋都知道外國人都唔會刁難你。

同日已經收到回覆話我要嘅時段無位,如果要食就要訂11點果轉,二話不說就更係要啦。王大少都話早少少出門口都無所謂,可能佢見我咁想食唔敢say no…哈哈。

睇過越前蟹の坊嘅網頁,已經諗好咗要食啲咩,只係隻蟹要幾重就一直揸唔定主意,因為相差100g個價錢都差好遠,雖然今年蟹價比上年平咗不過都係決定唔到,大家可能以為王大少唔捨得,其實今次係我。佢仲叫我唔好諗咁多要大果隻就得,只係我要到坐低果刻先有最後答案。

由金澤至福井一直都陰天,十點半就到達餐廳不過就開始落雨,餐廳未開而附近亦無地方好行,只可以响車度等,連餐廳好出名嘅外牆大蟹都無影到。見到有個似來自香港嘅男人响餐廳門口避雨,呢度交通咁唔方便又無揸車都要嚟食,內心多咗份期待。

十點四十五分可以入去等,咁就可以避下雨又唔洗凍住等,呢個時段除咗我哋同另一個疑似香港嚟嘅男人之外全部都係日本人,又係全院滿坐。準時十一點先安排入坐,我哋被安排坐响二人廂房,腳踏嘅地方放咗暖板又真係幾好。




打開個餐牌咩都無睇,只係集中睇越前蟹果兩頁,睇完都係跟番原本嘅選擇叫咗一隻800g越前蟹配蟹喫滿定食蟹丼一杯、生啤。(如果想知仲有乜嘢食同價錢可以上去專頁睇下)



先嚟係蟹喫滿定食¥1650+稅(HK$122+稅),前菜豆腐超有豆味又夠滑,魚生三點嘅吞拿魚好肥美,仲要唔係赤身…正!



再嚟就係蟹丼一杯¥9490+稅(HK$702+稅),有一杯同二杯之分,分別係多一隻香箱蟹杯,因為香箱蟹係食蟹黃而不大少又唔太好,所以只係叫咗一杯試吓,雖然佢食咗都話唔錯,但係唔太鍾愛。香箱蟹係蟹乸蟹黃係固體嘅似咸蛋黃咁又香又甜,蟹乸體型比較細肉比較少,但蟹肉都好鮮甜又多蟹籽,比較起金澤果隻好食得多,而家明白點解要去專門店啦。

飯面舖滿越前蟹肉同蟹膏,蟹肉唔係只係得肉碎,仲有好多條蟹棒,而蟹膏又香又甜每啖飯都啖啖蟹肉同蟹膏,單睇價錢一個蟹丼要成萬,但食落就知貨真價實。 



800g越前蟹¥34800+稅(HK$2575+稅),一半炭燒一半刺身係我哋嘅心水選擇,見到個刺身雙眼已經發光,係睇得到嘅新鮮,味道就更係唔洗講啦,係我食過最好味嘅。要彈嘅係蟹有8隻腳點解只係用4隻腳個刺身?食完有啲唔夠喉嘅感覺。




最後上埋半隻炭燒,好開心成個蟹蓋同蟹膏都可以獨享,蟹膏燒過更加香甜,而蟹身同蟹腳就燒得啱啱好,唔會同到有燶邊但又有炭火香味,蟹肉部份仍然保留到肉汁一啲都唔乾,炭火燒蟹呢間最到家。



王大少埋完單出嚟都唔覺佢有肉痛嘅表情,兩個都係懷住回味嘅笑容離開餐廳。之前上網爬文全部都話貴都要食一次,而我哋就覺得係物有所值。亦有文章寫過同周邊餐廳差唔多,但價錢平好多,我無試過周邊嘅餐廳所以唔評論,就越前蟹の坊我希望下次有機會再食多次。

地址:福井県坂井市三国町宿1丁目16番 
電話:0776-82-3925
網頁:http://www.bouyourou.co.jp/kaninobou/

*每年越前蟹解禁期响十一月,食晒就無喇。
*每年蟹價都唔同,平定貴真係要睇彩數。

古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第二天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第三天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第四天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第五天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第六天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第八天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第九、十天

Haifu はいふう溫泉酒店 【飲食篇】
Haifu はいふう溫泉酒店 【房間、環境篇】
和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋
八坂圓堂
かつくら名代豬扒~~試食報告
Hotel Gracery Kyoto Sanjo 試住報告
越前蟹の坊
醍庵試食報告
箔一~東山店
VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗
ざくろ居酒居
Hotel Wing International Premium Kanazawa Ekimae (Wing 國際酒店)住宿體驗
飛騨牛食べ処 てんから
玄品雞泡魚專門店
VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho 名古屋站前樁町住宿體驗
名花之里
漁太郎試食報告
🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)
🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube google.com, pub-3073176370794589, DIRECT, f08c47fec0942fa0

沒有留言:

發佈留言