和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋

和菓子工作坊初體驗


想話去京都可以做吓金箔筷子、和菓子...樣漾都想試下,起初王大少唔係好願去做任何手作,但係諗嚟諗去又唔想做每樣嘢都只係得老公開心,所以就勉強去一次,但就有一個要求係唔可以太難整,最後就選擇做和菓子。

今次要做嘅和菓子地點响東京塔1樓,仲以為會有其他同學仔,點知成堂得我哋兩個,咁仲好導師可以睇實我哋呢兩個唔識日文嘅人。

入到去先會著件和式工作服,然後就睇一段十幾分鐘嘅片段,主要係介紹品牌歷史同製作過程,睇完段片後基礎粉團就蒸好,之後就會有張圖文並荗嘅單張加埋導師示範一步一步咁教你點做。




由於製作時需戴上手套,所以無影到過程,大概是先把粉團分成三份,分別加入綠茶粉及黃豆粉,切好需要大小再隨意加入紅豆蓉或別一種餡料(甜甜地又食唔出係咩嚟),做完三件以為完成?剩餘嘅粉團都唔會浪費,會叫你隨心做出你喜歡你樣子,我就做咗兩個花,而王大少就個咗做小龍包,比較之下王大少第一次做手作都唔差。導師又好細心教導,食材都會比個好大方,因為王大少鐘意食紅豆蓉,所以每件都會放大量餡料,見我哋就快用完就幫我哋加添,一啲都唔小氣。




整好就會有綠茶用具出場,一向唔太喜歡有點苦澀味道,但係要自己動手先有茶飲我又想玩吓,現做真係同茶包有好大分別,今次之後就喜歡上。雖然返香港有買過綠茶粉沖,但無經過攪動都係唔夠滑,再搵下香港有無得賣呢啲工具先。攪綠茶當然難唔到有做過蛋糕嘅我啦,不過近年都係用廚師機同電動打蛋器,所以都有啲手攰,王大少唔做開呢啲就更加搞唔掂啦,响呢個時候做老婆嘅就要出嚟幫手,唔係下次佢唔再陪我整餅。做好綠茶後就可以慢慢品嚐自己做嘅和菓子,係咪因為係自己做呢?特別好味。 

最後仲會每人送一盒(10個)和菓子禮盒同証書,盒上有張印有我哋合照嘅花紙包裝,最初仲以為係留嚟個記錄,日本人真係好細心。


Otabe Taiken Dojo 
地址:721-1 Higashishiokōjichō, Shimogyō-ku, Kyōto-shi, Kyōto-fu 600-8216日本
電話:+81 75-361-3215
網址:http://www.otabe.kyoto.jp/taiken/taiken_info.html (網上預約)
費用:¥2400/位 (HK$176/位)


古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第二天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第三天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第四天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第五天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第六天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第八天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第九、十天

Haifu はいふう溫泉酒店 【飲食篇】
Haifu はいふう溫泉酒店 【房間、環境篇】
和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋
八坂圓堂
かつくら名代豬扒~~試食報告
Hotel Gracery Kyoto Sanjo 試住報告
越前蟹の坊
醍庵試食報告
箔一~東山店
VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗
ざくろ居酒居
Hotel Wing International Premium Kanazawa Ekimae (Wing 國際酒店)住宿體驗
飛騨牛食べ処 てんから
玄品雞泡魚專門店
VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho 名古屋站前樁町住宿體驗
名花之里
漁太郎試食報告

🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)

🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

google.com, pub-3073176370794589, DIRECT, f08c47fec0942fa0

沒有留言:

發佈留言