薑燒豬扒

夠薑得嚟唔會辣

豬扒夠軟腍,洋蔥夠入味,家常便飯又或者做便當都咁好味,簡單易做!

茄子南蠻漬(食譜請按我)、糖醋茄子甜椒(食譜請按我)

材料:

豬梅扒  1件(約100克)
洋蔥    半個


調味:
薑蓉   1湯匙
醬油  1湯匙
料理酒1湯匙
糖  1茶匙
菜油  1茶匙

烹調:
1. 豬扒洗淨後切條
2. 洋蔥切條
3. 將豬梅扒、洋蔥及調味放入保鮮袋後搓揉均勻,擠出空氣後放入冰箱冷藏

食用前:
1.冷凍包半解凍(請按我)
2. 平底鍋以中火預熱1茶匙油後放入豬扒蓋上鍋蓋以中小火煮3-4分鐘
3. 打開鍋蓋後以大火拌炒至乾身便可

薑燒豬扒、醋醃西蘭花(食譜請按我)、香蔥薯仔吞拿魚(食譜請按我)


沒有留言:

發佈留言