名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第一天

Day 1 ~ 香港 ~名古屋

日期:2019-01-17

早機去機場食早餐是常識吧!我哋都一樣,不過唔知係咪太耐無去機場,連翠華無咗都唔知(禁區內),仲諗住帶個奶油豬上機食,周圍嘅食市都唔係想食,Lounge又大排長龍,見到McCafe唔多人就是但食啦,可能係太耐無食,又幾好喎。佢新出咗杯玫瑰Latte個樣唔錯,個味道亦唔差,同H字頭果間有得比(性價比一定嬴晒),只係咖啡用咗較深烘焙嘅豆,有微微濃味但飲得過。



今次搭CX536朝早10:25起飛,去到名古屋中部機場要3.5小時,到埗係日本時間3點左右,平時上機會選水果餐,但今次呢個時間就唔好喇,因為一落機要去攞車再出市區都5點,唔想食都要張就下,點知今次有驚喜喎!





今次我揀咗海鮮意粉,而王大少就食日式雞飯,兩個都唔錯但我都偏愛意粉多啲。而冷盤係冷麵味道都唔錯,配杯啤酒就一流,不過王大少就唔飲得,一落機就要揸車無得飲。甜品就係士多啤梨雪糕,呢個唔洗多講啦!都係我同王大少鍾意嘅口味。

今次個行程只有幾個地方係最想有雪景,去之前就已經好擔心,因為今年真係好熱,一啲都唔似冬天嚟過咁,飛機就到時就望下見唔見到雪,真係預料之中,只係見到一大遍無雪嘅山頭…唉!


租車係搵Toyota Rent a Car租咗架P1小型車,都有考慮過架車輕怕有橫風,但因為夠慳油而且得兩個人,最後都係要咗架細車,不過如果再去呢類長途行程會考慮租架大少少,因為响高速公路遇到橫風都幾危險。

租車只需要响網頁輸入資料就可以去到先比錢,租金10日總數¥54,540(包括:稅¥5184+免責補償費用¥9,720),但最後因為要去白川鄉要用雪軚要再加¥19,440,所以最總數:¥88,884(HK$6577.41),除返開10日每人都係$328.87。今次都係有用ETC咭,一來方便唔洗成日搵現金比錢同找續,二來用咭係會平啲嘅,實際平幾多就計唔到,因為唔係每條高速公路都有得減,但係有啲4千幾就只收3千幾,因為ETC發聲响司機位同好細聲,唔係次次都聽得清楚。

攞到車第一站先去常滑市Aeon Mall (地址:愛知県常滑市りんくう町2丁目20−3,電話:+81 569-35-7500),因為我要去JINS (Aeon Mall 2F) 配眼鏡,上次去北海道已經想配副漸進鏡片,不過呢種特別鏡片要訂做10日,最後只可以放棄。今次要一到埗就即配時間應該可以配合到。買夠¥5000仲可以响商場退稅。



今次要配一副有漸進同防藍光嘅鏡片,開頭都有啲擔心會溝通唔嚟,咁啱今次遇到識講普通話嘅台灣男孩,成件事變得輕鬆好多,仲話我知7日就有得攞,咁我就放心晒喇!跟住就去超市買生果,買咗啲士多啤梨、提子、柿同蕃茄,係呀蕃茄其實係水果嚟架。見到佢咁靚咁平真係忍唔到手要買番盒,如果我個廚房就响附近幾好,有咁多新鮮蔬果。如果唔係要配眼鏡真係唔太建議嚟呢個商場,只係夠大同停車場唔洗錢,無啱嘅目標可以唔洗嚟都得。



一早就訂好咗今晚食雞泡魚宴,其實王大少唔食魚嘅,但係上次去大阪黑門市場佢話想試下,可能係睇過杜如風介紹過,但係我諗咗一陣就話下次先啦,結果今次行程就加入呢間專門店,但去之前王大少終於忍唔住問係咪只係得雞泡魚咋,係呀!專門店嘛。原來上次佢只係諗住食少少雞泡魚生試下就算,點知我咁認真搵咗間專門店嚟整蠱佢…

呢間係位於名古屋市中心嘅雞泡魚專門店—玄品(想知食後感請按我),王大少都唔相信自己會食魚,訂咗醍醐套餐入面包括有炸物、火鍋、刺身、漬物、雜炊同甜品共六品,原本諗住番酒店前去名鐵地庫買蛋糕做宵夜,但係食完呢個餐已經好飽。

由玄品揸車返酒店大約15分鐘就到,今次住VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho (想知酒店體驗請按我)酒店响名鐵百貨附近(約10分鐘腳程),樓下仲有好多食市,去Big Camera同千里馬藥房都近。房間乾淨電視超大,對比房間大少就有過大感覺。


搞好Check-in手續就即問包裹(家用豆腐機)收到未,日本人做嘢果然無令人失望,話咗幾時就幾時,臨上機前兩日仲比多個E-mail通知我會幾時寄出,大約送到酒店時間,仲有條Link可以跟蹤郵件,咁嘅服務真係無話可說。(有關家用豆腐機測試報告請按我)

古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第二天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第三天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第四天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第五天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第六天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第八天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第九、十天

Haifu はいふう溫泉酒店 【飲食篇】
Haifu はいふう溫泉酒店 【房間、環境篇】
和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋
八坂圓堂
かつくら名代豬扒~~試食報告
Hotel Gracery Kyoto Sanjo 試住報告
越前蟹の坊
醍庵試食報告
箔一~東山店
VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗
ざくろ居酒居
Hotel Wing International Premium Kanazawa Ekimae (Wing 國際酒店)住宿體驗
飛騨牛食べ処 てんから
玄品雞泡魚專門店
VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho 名古屋站前樁町住宿體驗
名花之里
漁太郎試食報告

🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)

🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube

沒有留言:

發佈留言