VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗

剪頭髮嘅享受

預約咗4點响金澤Velica Aveda剪頭髮,攞咗車就即係過去金澤,自從上次响北海道試過一次之後就想再試,剪得好唔好就睇下你嘅接受程度同要求,我預咗唔係去開果種店舖就唔會用同一把尺去量,最起碼價錢就差至少3倍,又點好意思有同樣要求呢。如果真係對髮型好有要求都可以去做個染髮同洗頭,去見識下享受下人哋貼心又舒服嘅服務。



今次都係搵咗商場鋪,因為王大少唔肯去試就比個地方佢行下,我就可以靜心享受一下。金澤呢間同北海道嘅格局相似,只係比較少型。

入到去先係同髮型師溝通,用好簡單嘅英文就可以溝通,最好係搵定喜歡嘅髮型圖片就最方便,比髮型師睇下就跟到。今次揀咗洗、剪、染,成塊色版比你揀顏色,無色盲就得連講都唔洗。


首先會比杯香草茶同毛巾過你,可能間間唔同,北海道果間就無香草茶,再會問你想飲咩,有咖啡、茶、果汁…等等都係免費,今次我揀咗綠茶,仲會有啲糖同餅比你,好似怕會悶親你同餓親你咁,跟住就會比個咕臣放响你大脾,上次响北海道已經愛上呢個咕臣,不過又唔見有得賣,今次又再出現,仲要係同色同款,唔通日本間間髮型屋都係用呢種咕臣?有無人話我知响邊度有得賣?點解會咁鍾意?放咗上大脾之後就放你對手上去,就度啱啱好玩手機都唔攰,响香港剪就只能放响座扶手,最怕唔少心會掂到幫你吹頭、剪髮果位人兄嘅重要部位,我呢啲見慣世面就無所謂係怕佢會尷尬啫,所以呢個咕臣真係好細心。



跟住就會進行乾剪,唔係係咪日本係咁兩次都係乾剪,剪完先再洗頭,我都係修短幾吋無其他變化,咁就唔怕髮型師唔明白啦,日本髮型師係要考試,所以都唔太擔心。大約15分鐘就剪好咗,跟住就係我最期待嘅洗頭項目。

當你坐低咗就會好似按摩椅咁慢慢躺下,職員仲會幫你冚好毛巾同放張乾嘅紙面膜响你塊面就開始洗頭,佢哋會有規定要洗幾耐,不過我無計過,可以洗到瞓著都唔短時間,坐返埋位又會再嚟一連串按摩,真係好舒服。飲番啖茶就無得頂…咦…仲熱?原來係响我洗頭嘅時候幫我換過杯茶,真係超細心。

染完吹埋就走得,前後用咗個半鐘就搞掂,全套服務¥10700連稅(HK$792),响香港3倍價錢都無咁嘅服務。

地址:石川県金沢市堀川新町3番1号 金沢フォーラス2F
電話:076-265-3560
網址:http://velica.jp/
預約方法:Hot Pepper Beauty
只要登記成為會員就有全國成千上萬店舖比你揀同預約,除咗剪頭髮,仲有Gel甲、修眉…等等扮靚服務。
古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第二天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第三天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第四天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第五天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第六天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~ 第七天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第八天
名古屋亂食、亂買十天自駕之旅 ~~  第九、十天

Haifu はいふう溫泉酒店 【飲食篇】
Haifu はいふう溫泉酒店 【房間、環境篇】
和菓子工作坊初體驗 ~ 生八つ橋
八坂圓堂
かつくら名代豬扒~~試食報告
Hotel Gracery Kyoto Sanjo 試住報告
越前蟹の坊
醍庵試食報告
箔一~東山店
VELICA AVEDA 金沢剪髮體驗
ざくろ居酒居
Hotel Wing International Premium Kanazawa Ekimae (Wing 國際酒店)住宿體驗
飛騨牛食べ処 てんから
玄品雞泡魚專門店
VIA INN Nagoya Ekimae Tsubakicho 名古屋站前樁町住宿體驗
名花之里
漁太郎試食報告

🌻喜歡請比👍Like👍(多謝咗先,我會繼續💪)
🌻歡迎各位分享、讚好及追蹤【王家飯館】的網頁、Facebook、Instagram、YouTube



沒有留言:

發佈留言